POLIGON MENEDŻERSKI
Najbliższy termin:
Najbliższy termin otwartego szkolenia z zarządzania ludźmi:
- 04-05.11.2024
Jeśli kierujesz zespołem, chcesz skuteczniej zarządzać pracownikami, a jednocześnie lubisz intensywny i praktyczny trening, to dobrze trafiłeś – nasze szkolenie menedżerskie jest dla Ciebie.
Poligon Menedżerski powstał właśnie po to abyś mógł osiągać lepsze wyniki kierując swoimi ludźmi.
Gwarantuje, że podniesiesz swoją efektywność w pracy z zespołem i będziesz bardziej skutecznym menedżerem.
A więc: WYKORZYSTAJ POLIGON MENEDŻERSKI i ciesz się EFEKTEM posiadania samodzielnego i zmotywowanego zespołu
Zapraszam w podróż do skuteczności z Training Effect,
zapraszam do świata poligonów szkoleniowych
Piotr Kądzielski-Zysk
CEO, trener, twórca poligonów szkoleniowych
Poznaj niezwykle skuteczne szkolenie z zarządzania zespołem
POZNAJ POLIGON MENEDŻERSKI
Wyobraź sobie szkolenie, na którym intensywnie trenujesz rozwój kompetencji zarządczych, uczysz się w działaniu, dostajesz dedykowane wsparcie, ćwiczysz różne rozmowy z pracownikami, poznajesz i rozwijasz swój potencjał, wykonujesz ćwiczenia wspomagające. A wszystko to w kameralnej i wspierającej atmosferze, z humorem, a jednocześnie konkretnie i z mocnym ukierunkowaniem na cel. To właśnie esencja Poligonu Menedżerskiego.
Nie stracisz czasu na zbędne aktywności - nie będzie efektownie, lecz efektywnie.
MAŁA GRUPA
PRAKTYKA ZARZĄDZANIA
100% DOPASOWANIA DO POTRZEB
PROGRAM CZY CEL
UMIEĆ CZY WIEDZIEĆ?
RAPORT INDYWIDUALNY
"BŁĘDY TO WIELKIE CHWILE"
Idea Poligonu Menedżerskiego
Spotykamy na sali nie po to aby wspólnie robić coś co możesz zrobić sam przed, albo po szkoleniu menedżerskim, czyli słuchać, czytać, oglądać, czy pisać.
Skupiamy się na tym czego nie zrobisz sam, czyli na treningu, treningu i jeszcze raz treningu, na praktykowaniu różnych rozmów z pracownikami i na tym abyś miał szanse sprawdzić się w różnych sytuacjach związanych z zarządzaniem zespołem, poznać siebie bardziej, poznać swój potencjał i go rozwinąć.
Bardzo duży nacisk kładziemy też na budowanie samoświadomości i samoobserwacji bo to daje realne efekty z wyciąganiem wniosków i doskonaleniem skuteczności w zarządzaniu pracownikami po szkoleniu.
Jakie problemy rozwiązuje to szkolenie menedżerskie?
Czy w sprzedaży mierzysz się z problemami wymienionymi poniżej?
My wiemy jak sobie z nimi poradzić, jak pomóc Ci w ich usunięciu.
- Część pracowników w Twoim zespole nie wykazuje zaangażowania i nie wiesz jak sobie z tym poradzić
- W zespole pojawiają konflikty, które trudno wyciszyć
- Czujesz, że jesteś zbyt miękki w stosunku do pracowników, co powoduje, że czasami trudno Ci wymagać i stawiać im konkretne oczekiwania
- Trudno Ci przekonać pracownika do koniecznych zmian lub do zaangażowania się w nowy projekt
- Nie wiesz jak przeprowadzić spotkanie z pracownikami, tak aby przyniosło konkretne korzyści
- Stresujesz się podczas rozmów oceniających i nie jesteś pewien czy dobrze je prowadzisz
- Masz problem z korygowaniem negatywnych zachowań pracowników
- Podczas zebrań skupiasz się głównie na mówieniu i prezentowaniu swoich planów
- Nie lubisz gdy pracownicy otwarcie mówią o swoich zastrzeżeniach w stosunku do Twoich pomysłów
- Nie wiesz jak skutecznie przeprowadzić proces zmian w zespole / w organizacji
- Czasami reagujesz zbyt emocjonalnie, zdarza Ci się wybuchać podczas rozmów z pracownikami,
- Zdarza Ci się czasami być szefem dyktatorem, który nie słucha i narzuca pracownikom swoje decyzje
- Nie wiesz jak skutecznie zmotywować pracowników w swoim zespole
To oczywiście tylko część problemów jakie mogą nam się przydarzać w zarządzaniu zespołem pracowników, więc nie martw się jeśli nie znalazłeś tu swojego. Podczas szkolenia wspólnie identyfikujemy realne problemy i na każdy z nich dajemy rozwiązania oraz odpowiednie wsparcie. Jeśli jest problem to znaczy, że jest również jakiś klucz do jego rozwiązania.
Ciekawostka dla szefa
Czy wiesz, że największym ograniczeniem w zarządzaniu pracownikami nie jest brak wiedzy lub nieznajomość technik menedżerskich? Z doświadczenia, z obserwacji tysięcy już ludzi wynika, że tym wąskim gardłem jest brak SIŁY, ale nie tej fizycznej, chodzi tu o SIŁĘ wewnętrzną, o pewność siebie. Jej niski poziom sprawia, że menedżer przyjmuje słabszą postawę fizyczną, rzadko korzysta z gestykulacji, ma niepewny głos, może być nieasertywny, w relacji z pracownikiem może mieć tendencje do rezygnowania ze swoich oczekiwań, do używania zdrobnień, długich zdań oraz słów z przyrostkiem -bym. Niezwykłe w tym jest to, że jeśli w trakcie szkolenia menedżerskiego podniesiemy poziom tej siły, a wiemy jak to robić, to zmiana tego jednego parametru pociąga za sobą wyraźną zmianę w zachowaniu menedżera. Widzimy teraz osobę, która ma silną postawę, jest stanowcza, ma silny i niski głos, wypowiada jednoznaczne, konkretne i krótkie zdania, potrafi pewnie przedstawić swoje oczekiwania pracownikom, steruje rozmową.
Jakie korzyści odniesiesz biorąc udział w naszym szkoleniu z zarządzania ludźmi?
Odpowiedzi na jakie pytania możesz znaleźć na tym szkoleniu menedżerskim?
- Jak skutecznie zmotywować pracowników?
- Jak wprowadzać niezbędne korekty w zachowaniach ludzi w zespole?
- Jak komunikować i wprowadzić zmiany z poparciem i akceptacją pracowników?
- Jak przekonać pracowników do zaangażowania się w nowy projekt?
- Jak poradzić sobie z konfliktami i trudnymi zachowaniami w zespole?
- Jak komunikować pracowników swoje oczekiwania?
- Jak się dobrze przygotować do spotkania, do wprowadzenia zmian, do nowego projektu?
- Jak skutecznie zarządzać mając w zespole różnorodne osobowości, kompetencje i motywacje?
- Jak przeprowadzić skuteczne zebranie z zespołe?
- Jak budować dobrą atmosferę w zespole i długofalowe relacje z pracownikami?
To tylko niektóre z pytań na jakie możesz znaleźć odpowiedzi na naszym menedżerskim szkoleniu Co ważne nie w formie teoretycznej, ale zdecydowanie praktycznej – będziesz mógł wszystko przetrenować aby być gotowym do skutecznej pracy z zespołem po szkoleniu
W jaki sposób pomożemy Ci osiągnąć te korzyści w obszarze zarządzaniem ludźmi w zespole?
Podczas szkolenia menedżerskiego będziesz pracował nad udoskonaleniem swoich kompetencji, rozwojem swojej samoświadomości, zdiagnozujesz i zneutralizujesz destrukcyjne nawyki, wyćwiczysz odpowiednie zachowania i słownictwo, wzmocnisz się wewnętrznie i przećwiczysz wybrane techniki zarządcze.
Poniżej tylko niektóre z przykładów zmian jakie możesz u siebie zaobserwować po Poligonie Menedżerskim.
W jakiej formie będziemy prowadzić to szkolenie menedżerskie?
Powszechnie wiadomo, że poznanie wiedzy na dany temat wcale nie musi oznaczać umiejętności jej zastosowania. Zatem na Poligonie Menedżerskim nie znajdziesz wielu teoretycznych i motywacyjnych elementów jakie są charakterystyczne dla szkoleń warsztatowych, a więc nie ma tu slajdów, pracy grupowej, testów, wykładów, ice breakerów, moderacji i dyskusji, zadań integracyjnych. Spotkasz się za to z intensywnym trenowaniem rozmów i spotkań z pracownikami, ze szkoleniem dopasowanym do Twoich indywidualnych potrzeb. Aż 90% czasu przeznaczamy na to, co najważniejsze, czyli na szlifowanie umiejętności przekonywania, przedstawiania swoich oczekiwań i motywowania, zastosowania technik menedżerskich, budowania pożądanych postaw i na realizacje ćwiczeń wspomagających połączonych z nauką samoobserwacji i samoświadomości.
Zapewniam Cię – będzie merytorycznie i praktycznie, a przy tym dynamicznie i wesoło z mocnym ukierunkowaniem na Twój cel biznesowy jako szefa zespołu.
Na podstawie wieloletnich badań naukowcy z National Training Laboratories w Bethel Maine, USA opracowali schemat przedstawiający procent wiedzy, jaką efektywnie przyswajamy i zapamiętujemy stosując różne techniki uczenia.
Nauka podczas szkolenia poprzez praktykę i możliwość natychmiastowego wykorzystania ćwiczonych umiejętności pozwala na trwale przyswoić 75% przekazywanych treści (za “Enterprise Education Experience” Durham University Business School).”
Czym różni się Poligon Menedżerski od szkolenia warsztatowego z zarządzania ludźmi?
Grupa
WARSZTAT Z ZARZĄDZANIA LUDŹMI
POLIGON MENEDŻERSKI
WARSZTAT Z ZARZĄDZANIA LUDŹMI
POLIGON MENEDŻERSKI
Forma
Program
WARSZTAT Z ZARZĄDZANIA LUDŹMI
POLIGON MENEDŻERSKI
WARSZTAT Z ZARZĄDZANIA LUDŹMI
POLIGON MENEDŻERSKI
Nacisk na
Dopasowanie szkolenia do potrzeb
WARSZTAT Z ZARZĄDZANIA LUDŹMI
POLIGON MENEDŻERSKI
WARSZTAT Z ZARZĄDZANIA LUDŹMI
POLIGON MENEDŻERSKI
Wykorzystanie sprzętu do nagrywania
Materiały szkoleniowe
WARSZTAT Z ZARZĄDZANIA LUDŹMI
POLIGON MENEDŻERSKI
WARSZTAT Z ZARZĄDZANIA LUDŹMI
POLIGON MENEDŻERSKI
Raport indywidualny
Kto będzie prowadził to szkolenie z zarządzania ludźmi?
Piotr Kądzielski-Zysk
Przedsiębiorca, trener, doradca biznesowy, kreator rozwiązań szkoleniowych
Zawodowo:
Obecnie założyciel i prezes Firmy Szkoleniowej TRAINING EFFECT sp. z o.o., udziałowiec Biznes Edukator, Biznes Event (operator centrów konferencyjnych w Warszawie) i Biznes Info (hostel Level rooms).
Wcześniej: Założyciel i prezes Akademii Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Biznes Edukator, Eventownia, koordynator dwóch projektów internetowych (PARP – działanie 8.1), dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Wapro (grupa Asseco), handlowiec (Konsmetal)
Prywatnie:
szczęśliwy mąż i ojciec trzech cudownych synków – i to jest prawdziwe wyzwanie menedżerskie😊
Dlaczego jestem skuteczny w prowadzeniu tego szkolenia z zarządzania ludźmi?
Mam wykształcenie ekonomiczno-techniczne. Ukończyłem studia na Politechnice Warszawskiej o kierunku Systemy Informatyczne i Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Wydziale Inżynierii Produkcji. Dzięki temu potrafię się dogadać zarówno z menedżerami, właścicielami firm jak i z pracownikami poszczególnych działów. Umiem zrozumieć ich potrzeby i specyfikę pracy.
MODUŁY SZKOLENIA
Jaki jest program tego szkolenia z zarządzania ludźmi?
Pamiętaj – nasze szkolenie z zarządzania ludźmi i budowania zespołu nie jest realizowane w sposób liniowy moduł po module. Odpowiednie zagadnienia są poruszane w takim stopniu, zakresie i kolejności jak wynika to z dynamiki przebiegu szkolenia, zdefiniowanych celów, bieżących potrzeb uczestników obecnych na szkoleniu oraz ich potencjałów i luk kompetencyjnych. Takie podejście zapewnia znacznie większą skuteczność w doskonaleniu rozmów menedżerskich z pracownikami.
PROCES I TECHNIKI ZARZĄDZANIA
Będziemy ćwiczyli różne sytuacje związane z zarządzaniem ludźmi, z pracą nad rozwojem zespołu na różnych etapach procesu oraz zastosowanie technik menedżerskich.
Będziemy ćwiczyli różne sytuacje związane z zarządzaniem ludźmi, z pracą nad rozwojem zespołu na różnych etapach procesu oraz zastosowanie technik menedżerskich.
- Specyfika budowania zespołu i zarządzania nim
- Cechy twoich pracowników oraz ich potrzeby i oczekiwania związane z pracą
- Najważniejsze – cel, czyli co chcesz osiągnąć budując zespół
- Przygotowanie do wprowadzenia zmian w zarządzaniu ludźmi i w budowaniu zespołu
- Etapy rozwoju zespołu i charakter każdego z nich
- Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z uczestnikami spotkania
- Sposoby motywowania pracowników w zespole
- Metody korygowania negatywnych zachowań i kreowania pożądanych
- Inspirowanie ludzi do działania, zachęcanie do zmian i do rozwoju
- Prezentowanie projektów i nowych rozwiązań pracownikom
- Radzenie sobie z trudnymi pytaniami, zachowaniami i obiekcjami pracowników
- Zastosowanie technik wpływu w zarządzaniu zespołem
- Zarządzanie procesem zmiany w zespole
- Zarządzanie konfliktem w zespole, czyli co robić i jak aby neutralizować takie sytuacje
PSYCHOLOGIA ZARZĄDZANIA LUDŹMI
Będziemy trenować i rozwijać potencjał komunikacyjny menedżerów, ich postawy oraz kompetencje osobiste mające wpływ na skuteczność zarządzania zespołem
Będziemy trenować i rozwijać potencjał komunikacyjny menedżerów, ich postawy oraz kompetencje osobiste mające wpływ na skuteczność zarządzania zespołem
- „Drogowskaz szkolenia z zarządzania ludźmi i budowania zespołu”, czyli wspólne zdefiniowanie kierunku pracy podczas szkolenia
- Diagnoza potencjału uczestników szkolenia w obszarze skutecznego zarządzania zespołem
- Strategie i style kierowania szefa
- Zarządzanie słowem podczas komunikacji z ludźmi w zespole
- Rozwijanie sztuki słuchania pracownika i monitorowanie jego zachowań
- Budowanie pewności siebie i skuteczności wpływania na pracowników za pomocą mowy ciała
- Doskonalenie jakości głosu menedżera
- Zarządzanie emocjami swoimi i pracowników
- Świadome budowanie kontaktu wzrokowego z jednym pracownikiem lub całym zespołem
- Mentalne mechanizmy sterujące szefa, jako klucz do sukcesu pracy z zespołem
- Zastosowanie celowych pytań w rozmowie z pracownikiem i kontrola przebiegu spotkania
- Podsumowanie szkolenia, czyli opracowanie „Recepty na skuteczne zarządzanie ludźmi w zespole”
- Wręczenie dyplomów i zakończenie szkolenia
A jak praktycy negocjacji oceniają to szkolenie?
Zobacz opinie doświadczonych i przeszkolonych kupców Tesco, uczestników szkolenia z negocjacji zakupowych
To prawda! To szkolenie jest inne niż wszystkie. Dużo praktyki. Dużo ćwiczeń, większa świadomość własnych emocji, reakcji
Duża różnorodność form szkoleniowych skutkowała zaciekawieniem i lepszym przyswajaniem umiejętności
Szkolenie innowacyjne, skuteczne, ciekawe, minimum teorii
Szkolenie skuteczne, dobrze wykorzystany czas, dużo praktyki.
Idealna forma szkolenia, interaktywna, wymagająca aktywnego udziału uczestników
Szkolenie ciekawe, angażujące, zawierające dużo miejsca na autorefleksję.
Szkolenie znakomicie przeprowadzone, mocno angażujące. Wiele trafnych obserwacji i interesujące informacje zwrotne
Forma szkolenia zdecydowanie trafiona. Brak nudnej, nieprzydatnej teorii zastąpionej praktycznymi zajęciami.
Ciekawe szkolenie, dużo praktycznych ćwiczeń, profesjonalne przygotowanie, Dowiedziałem się dużo o swoich umiejętnościach i tym co do poprawy
Na plus. Odejście od suchych slajdów, mnóstwo rozmów i interakcji, dużo rzeczywistych sytuacji.
Szkolenie bardzo dobre, niesztampowe, nie skupiało się tylko na poznawaniu technik negocjacyjnych i teorii, lecz poznaniu swoich mocnych i słabych” stron
Forma szkolenia i rodzaj zajęć angażujące uczestników, całość odnosi się do realnych sytuacji – duży plus.
Forma szkolenia bardzo dobrze zbalansowana pod kątem ilości teorii i praktyki, przez co szkolenie było absorbujące oraz efektywne
Bardzo otwarte podejście i praktyczność poruszanych zagadnień. Całość zdecydowanie na plus.
Najlepsze szkolenie pod kątem zarówno merytorycznym jak i praktycznym
Bardzo ok, zupełnie inna forma, dotąd niespotykana na szkoleniach.
Cieszę się, że mogłam się dużo o sobie dowiedzieć, poćwiczyć na organizmie, duży plus za małe grupy
Szkolenie praktyczne, skuteczne, przydatne!
Szkolenie było absolutnie innowacyjne, merytoryka przekazywana w ciekawy sposób, który nie przytłaczał nadmiarem informacji. Cenne były dla mnie ćwiczenia, które wykorzystam w pracy nad sobą
Bardzo praktyczne podejście do tematu, ćwiczenia w małych grupach dały możliwość intensywnej pracy.
Forma szkolenia utrzymywała zaangażowanie na pełnym poziomie przez całe szkolenie.
Bardzo dobre ćwiczenia, feedback po każdym z nich
Szkolenie oceniam jako skuteczne. Mogę i wiem, nad czym mam pracować
Duży nacisk na praktykę, za co ogromny plus.
Absolutnie świetna gra negocjacyjna.
Szkolenie w bardzo oryginalnej formie, zupełnie coś nowego
Joanna Kamejsza
Buying Manager - Corporate Services
Komu dedykujemy szkolenie Poligon Menedżerski?
Zapraszamy Cię na to szkolenie jeśli
Wykonujesz zadania menedżerskie, czyli np. jesteś:
- Kierownikiem zarządzającym swoim zespołem pracowników
- dyrektorem zarządzającym kilkoma zespołami
- Właścicielem firmy
- Prowadzisz start-up i będziesz intensywnie rozwijał zespół
- osobą prywatną, która planuje budować zespół, zatrudniać ludzi
Niezależnie od stanowiska:
- Szukasz możliwości osiągnięcia lepszych wyników w motywowaniu i w budowaniu swojego zespołu
- Chcesz bardziej skutecznie prowadzić swój zespół
- preferujesz aktywną i treningową pracę podczas szkolenia menedżerskiego
- szukasz konkretnych rozwiązań i praktycznego wsparcia w zakresie zarządzania ludźmi
Dla kogo prowadziliśmy już takie szkolenie z zarządzania ludźmi w zespole?
W Jaki sposób będziemy pracowali podczas szkolenia z zarządzania zespołem?
90% czasu poświęcimy na trening i praktyczne ćwiczenia menedżerskie
Poza modułem pierwszym i ostatnim cały czas będziemy doskonalić skuteczność prowadzenia różnego rodzaju spotkań i rozmów z pracownikami:
- Moduł wstępny – cele szkolenia, zdefiniowanie „drogowskazu szkolenia menadżerskiego”, kluczowe obszary budujące skuteczność w zarządzaniu pracownikami, jak wygląda proces zmiany i proces uczenia się.
- Moduły treningowe: rozmowy diagnostyczne, case menedżerski z samoobserwacją, trening przekonywania i prezentowania oczekiwań pracownikom, trening motywowania + ćwiczenia wspomagające, moduł analityczny, rozmowy z pracownikami na zadany temat - z analizą i wdrożeniem wniosków
- Moduł końcowy szkolenia – wspólne zdefiniowanie „recepty na skuteczne zarządzanie zespołem” (podsumowanie szkolenia), 3 najważniejsze dla Ciebie wnioski ze szkolenia menedżerskiego, opinie szkoleniowe, zadania poszkoleniowe, wręczenie dyplomów.
Atuty naszego szkolenia, czyli co jest siłą Poligonu Menedżerskiego?
Jak wygląda proces szkoleniowy?
Czyli jakie działania będziemy wspólnie podejmowali aby podnieść skuteczność szkolenia negocjacyjnego i pomóc Ci w osiągnięciu efektów?
Działania po naszej stronie
Działania po sronie uczestnika szkolenia
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Przesłanie uczestnikom szkolenia nagrania z webianaru negocjacyjnego
Obejrzenie nagrania – 8 obszarów budujących skuteczność negocjacji
Przesłanie ankiety badania potrzeb szkoleniowych i materiałów pisanych z negocjacji w pdf
Czytanie materiałów szkoleniowych, wypełnienie i odesłanie ankiety
Analiza ankiet, przygotowanie się do szkolenia merytoryczne i organizacyjne
SZKOLENIE POLIGON NEGOCJACYJNY (2 DNI)
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Przesłanie zadań poszkoleniowych oraz podziękowania za udział w szkoleniu
Realizacja zadań poszkoleniowych
Przesłanie raportów indywidualnych i nagrań video z rozmów negocjacyjnych
Analiza raportów i obejrzenie nagrań
Co otrzymasz biorąc udział w naszym szkoleniu z zarządzania ludźmi?
Przed szkoleniem
- Ankietę badania potrzeb szkoleniowych
- Materiały szkoleniowe w pdf
- Dostęp do nagranego szkolenia webinarowego z zarządzania
W trakcie szkolenia menedżerskiego
- Materiały szkoleniowe drukowane
- 2 obiady
- Serwis kawowy
- Dyplom ukończenia szkolenia z zarządzania ludźmi
Po szkoleniu
- Raport indywidualny po szkoleniu
- Nagrania video z twoich ćwiczonych rozmów z pracownikami
- Zadania poszkoleniowe
PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLENIA MENEDŻERSKIEGO
Zapoznaj się z naszymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania klientów i uczestników szkoleń z zarządzania ludźmi
Ile trwa szkolenie z zarządzania ludźmi i gdzie jest organizowane
W czym to szkolenie menedżerskie jest lepsze od innych, czym się różni?
Czy tu będą odpowiedzi?
Dopiero zaczynam pracę jako menedżer – czy to szkolenie mi się przyda?
Czy tu będą odpowiedzi?
Jestem doświadczonym menedżerem i byłem już na wielu szkoleniach z zarządzania ludźmi, z budowania zespołu – czy na Poligonie Menedżerskim znajdę coś jeszcze co może mnie rozwinąć?
Czy tu będą odpowiedzi?
Konieczność zarządzania ludźmi bardzo mnie to stresuje – czy Poligon Menedżerski mi coś w tym obszarze pomoże, czy lepiej zapisać na szkolenie ze stresu?
Czy tu będą odpowiedzi?
Mam obecnie w zespole tylko jednego pracownika – czy w takiej sytuacji warto jechać na szkolenie z zarządzania ludźmi, czy warto uczyć się zarządzania zespołem?
Czy tu będą odpowiedzi?
Kto prowadzi to szkolenie menedżerskie i czy ma odpowiednie doświadczenie biznesowe i szkoleniowe?
Czy tu będą odpowiedzi?
Co będzie w programie tego szkolenia menedżerskiego? Muszę to wiedzieć, żeby ocenić, czy będzie ono dla mnie atrakcyjne.
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy mogę dostać fakturę za udział w tym szkoleniu z zarządzania ludźmi?
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy przed tym szkoleniem menedżerskim będę musiał coś zrobić?
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy szkolenie dla menedżerów może być przeprowadzone w formie dedykowanej?
Czy tu będą odpowiedzi?
Jakich efektów można się spodziewać po tym szkoleniu z zarządzania ludźmi?
Czy tu będą odpowiedzi?
Wybierz dla siebie najbardziej odpowiednią wersję szkolenia menedżerskiego
POLIGON MENEDŻERSKI
szkolenie otwarte jednodniowe
1.550 zł + VAT
Za udział jednej osoby w jednym dniu szkolenia
POLIGON MENEDŻERSKI
szkolenie otwarte dwudniowe
2.250 zł + VAT
Za udział jednej osoby w dwóch dniach szkolenia
POLIGON MENEDŻERSKI
szkolenie dedykowane
5.500 zł + VAT
Za jeden dzień szkolenia grupy do 6 osób
POLIGON MENEDŻERSKI
szkolenie otwarte jednodniowe
1.550 zł + VAT
Za udział jednej osoby w jednym dniu szkolenia
POLIGON MENEDŻERSKI
szkolenie otwarte dwudniowe
2.250 zł + VAT
Za udział jednej osoby w dwóch dniach szkolenia
POLIGON MENEDŻERSKI
szkolenie dedykowane
5.500 zł + VAT
Za jeden dzień szkolenia grupy do 6 osób