POLIGON TELEMARKETINGOWY
Podnieś swoją skuteczność w prowadzeniu rozmów telefonicznych na elitarnym szkoleniu z telemarketingu
Najbliższy termin:
- 30-31.10.2024
Najbliższy termin otwartego szkolenia z telemarketingu:
- 30-31.10.2024
Jeśli pracujesz z klientem przez telefon i chcesz skuteczniej prowadzić rozmowy telemarketingowe oraz osiągnąć lepsze wyniki, a jednocześnie lubisz intensywny i praktyczny trening, to dobrze trafiłeś – nasze szkolenie telemarketingowe jest dla Ciebie.
Poligon Telemarketingowy powstał właśnie po to abyś mógł osiągać lepsze wyniki w sprzedaży telefonicznej i w umawianiu spotkań.
Gwarantuje, że podniesiesz swoją efektywność w prowadzeniu rozmów telefonicznych i będziesz bardziej skutecznym konsultantem sprzedaży.
A więc: WYKORZYSTAJ POLIGON TELEMARKETINGOWY i ciesz się EFEKTEM wyższej sprzedaży
Zapraszam w podróż do skuteczności z Training Effect,
zapraszam do świata poligonów szkoleniowych
Piotr Kądzielski-Zysk
CEO, trener, twórca poligonów szkoleniowych
Poznaj niezwykle skuteczne szkolenie z telemarketingu
POZNAJ POLIGON TELEMARKETINGOWY
Wyobraź sobie szkolenie, na którym intensywnie trenujesz rozwój kompetencji handlowych, uczysz się w działaniu, dostajesz dedykowane wsparcie, ćwiczysz rozmowy telefoniczne z klientem, poznajesz i rozwijasz swój potencjał, wykonujesz ćwiczenia wspomagające. A wszystko to w kameralnej i wspierającej atmosferze, z humorem, a jednocześnie konkretnie i z mocnym ukierunkowaniem na cel. To właśnie esencja Poligonu Telemarketingowego.
Nie stracisz czasu na zbędne aktywności - nie będzie efektownie, lecz efektywnie.
MAŁA GRUPA
PRAKTYKA TELEMARKETINGU
100% DOPASOWANIA DO POTRZEB
PROGRAM CZY CEL
UMIEĆ CZY WIEDZIEĆ?
RAPORT INDYWIDUALNY
Czym kierujemy się podczas prowadzenia szkolenia z telemarketingu
"BŁĘDY TO WIELKIE CHWILE"
Działając zgodnie z sentencją Dawida Neenana promujemy otwartość i zgodę na popełnianie błędów oraz gotowość do eksperymentownia i szukania nowych rozwiązań handlowych. Dzięki temu znacznie przyśpiesza proces uczenia się i proces zmiany, co owocuje szybkim podniesieniem skuteczności prowadzenia rozmów telemarketingowych.
Idea naszego szkolenia Telemarketingowego
Spotykamy na sali nie po to aby wspólnie robić coś co możesz zrobić sam przed, albo po szkoleniu handlowym czyli słuchać, czytać, oglądać, czy pisać.
Skupiamy się na tym czego nie zrobisz sam, czyli na treningu, treningu i jeszcze raz treningu, na praktykowaniu rozmów telemarketingowych i na tym abyś miał szanse sprawdzić się w różnych sytuacjach handlowych i poznać siebie bardziej, poznać swój potencjał i go rozwinąć.
Bardzo duży nacisk kładziemy też na budowanie samoświadomości i samoobserwacji bo to daje realne efekty z wyciąganiem wniosków i doskonaleniem skuteczności w prowadzeniu rozmów telemarketingowych po szkoleniu.
Jakie problemy rozwiązuje to szkolenie telemarketingowe
Czy w telemarketingu mierzysz się z problemami wymienionymi poniżej?
My wiemy jak sobie z nimi poradzić, jak pomóc Ci w ich usunięciu.
- Masz opór przed dzwonieniem, opór przed budowaniem kontaktów z obcymi ludźmi
- Ciężko Ci rozpocząć rozmowę telefoniczną, stresujesz się szczególnie na początku rozmowy
- Dużo pracujesz ale masz słabe wyniki w działaniach telemarketingowych
- Twoja pewność siebie jest na zbyt niskim poziomie
- Trudno jest Ci przekonywać klienta do swojej propozycji handlowej bez fizycznego spotkania
- Nie jesteś pewien czy dobrze prowadzisz rozmowy telemarketingowe
- Boisz się odrzucenia, nie lubisz gdy klient mówi NIE
- Zbyt dużo i szybko mówisz, zagadujesz klienta nie uzyskując od niego ważnych informacji
- Podczas rozmowy głównie skupiasz się na prezentowaniu firmy i swojego produktu
- Masz trudności z kończeniem rozmowy telemarketingowej
- Nie utrzymujesz inicjatywy podczas rozmowy telefonicznej, kontrola jest po stronie klienta
- Masz niski poziom energii oraz zbyt monotonny i jednostajny głos
- Masz wrażenie, że dzwoniąc do klientów jesteś natrętnym akwizytorem
- Nie rozumiesz dlaczego klienci szybko kończą rozmowę, dlaczego nie chcą z Tobą rozmawiać
To oczywiście tylko część problemów jakie mogą nam się przydarzać w działaniach telemarketingowych, więc nie martw się jeśli nie znalazłeś tu swojego. Podczas szkolenia wspólnie identyfikujemy realne problemy i na każdy z nich dajemy rozwiązania oraz odpowiednie wsparcie tak abyś podniósł swoje wyniki w telemarketingu. Jeśli jest problem to znaczy, że jest również jakiś klucz do jego rozwiązania.
Ciekawostka dla telemarketera
Czy wiesz, że największym ograniczeniem w telemarketingu nie jest brak wiedzy lub nieznajomość technik sprzedażowych? Z doświadczenia, z obserwacji tysięcy już ludzi wynika, że tym wąskim gardłem jest brak SIŁY, ale nie tej fizycznej, chodzi tu o SIŁĘ wewnętrzną, o pewność siebie. Jej niski poziom sprawia, że telemarketer przyjmuje słabszą postawę fizyczną, ma niepewny głos i niski poziom energii, jest wycofany, w relacji z klientem może się ustawiać się w niższej pozycji, ma tendencje używania zdrobnień, niekonkretnych sformułowań, zbyt długich zdań oraz słów z przyrostkiem -bym. Niezwykłe w tym jest to, że jeśli w trakcie szkolenia poligonowego podniesiemy poziom tej siły, a wiemy jak to robić, to zmiana tego jednego parametru pociąga za sobą zmianę w wielu innych obszarach.
Efektem tej wspólnej pracy szkoleniowej jest wyraźna zmiana w skuteczności prowadzeniu rozmów telefonicznych. Po serii ćwiczeń widzimy i przede wszystkim słyszymy telemarketera, który ma silną postawę, jest stanowczy, ma silny, modulowany i energetyczny głos, wypowiada konkretne i krótkie zdania, buduje partnerską relacje, potrafi pewnie i atrakcyjnie przedstawić swój produkt klientowi.
Jakie korzyści odniesiesz biorąc udział w naszym szkoleniu z telemarketingu?
Odpowiedzi na jakie pytania możesz znaleźć na tym szkoleniu telemarketingowym?
- Jak przełamać opór przed dzwonieniem do klientów?
- Jak nawiązać kontakt z klientem przez telefon i zbudować z nim dobrą relacje?
- Jak precyzyjnie przeprowadzić badanie potrzeb?
- Jak ciekawie zaprezentować klientowi w rozmowie telefonicznej swoją usługę czy produkt?
- Jak przekonać klienta do umówienia spotkania lub do złożenia zamówienia?
- Jak zneutralizować obawy klienta?
- Jak się przygotować do rozmowy telemarketingowej?
- Co zrobić aby utrzymywać inicjatywę w rozmowie telefonicznej?
To tylko niektóre z pytań na jakie możesz znaleźć odpowiedzi na naszym szkoleniu telemarketingowym. Co ważne nie w formie teoretycznej, ale zdecydowanie praktycznej – będziesz mógł wszystko przetrenować aby być gotowym do skutecznej pracy w telemarketingu po tym szkoleniu.
W jaki sposób pomożemy Ci zbudować te cenne korzyści niezbędne w pracy telemarketera?
Podniesiesz swoją skuteczność przekonywania klienta podczas prowadzonej rozmowy telefonicznej
W jakiej formie będziemy prowadzić to szkolenie telemarketingowe?
Powszechnie wiadomo, że poznanie wiedzy na dany temat wcale nie musi oznaczać umiejętności jej zastosowania. Zatem na Poligonie Telemarketingowym nie znajdziesz wielu teoretycznych i motywacyjnych elementów jakie są charakterystyczne dla szkoleń warsztatowych, a więc nie ma tu slajdów, pracy grupowej, testów, wykładów, ice breakerów, moderacji i dyskusji, zadań integracyjnych. Spotkasz się za to z intensywnym treningiem sprzedaży dopasowanym do Twoich indywidualnych potrzeb. Aż 90% czasu przeznaczamy na to, co najważniejsze, czyli na trenowanie rozmów telefonicznych z klientami, na szlifowanie umiejętności przekonywania i prezentowania, zastosowania technik sprzedażowych i na realizacje ćwiczeń wspomagających połączonych z nauką samoobserwacji i samoświadomości.
Zapewniam Cię – będzie merytorycznie i praktycznie, a przy tym dynamicznie i wesoło z mocnym ukierunkowaniem na Twój cel związany z rozmowami telefonicznymi.
Na podstawie wieloletnich badań naukowcy z National Training Laboratories w Bethel Maine, USA opracowali schemat przedstawiający procent wiedzy, jaką efektywnie przyswajamy i zapamiętujemy stosując różne techniki uczenia.
Nauka podczas szkolenia poprzez praktykę i możliwość natychmiastowego wykorzystania ćwiczonych umiejętności pozwala na trwale przyswoić 75% przekazywanych treści (za “Enterprise Education Experience” Durham University Business School).”
Czym różni się Poligon Telemarketingowy od warsztatowego szkolenia z telemarketingu?
Grupa
SZKOLENIE TELEMARKETINGOWE
POLIGON TELEMARKETINGOWY
SZKOLENIE TELEMARKETINGOWE
POLIGON TELEMARKETINGOWY
Forma
Program
SZKOLENIE TELEMARKETINGOWE
POLIGON TELEMARKETINGOWY
SZKOLENIE TELEMARKETINGOWE
POLIGON TELEMARKETINGOWY
Nacisk na
Dopasowanie szkolenia do potrzeb
SZKOLENIE TELEMARKETINGOWE
POLIGON TELEMARKETINGOWY
SZKOLENIE TELEMARKETINGOWE
POLIGON TELEMARKETINGOWY
Wykorzystanie sprzętu do nagrywania
Materiały szkoleniowe
SZKOLENIE TELEMARKETINGOWE
POLIGON TELEMARKETINGOWY
SZKOLENIE TELEMARKETINGOWE
POLIGON TELEMARKETINGOWY
Raport indywidualny
Kto będzie prowadził to szkolenie z telemarketingu?
Piotr Kądzielski-Zysk
Przedsiębiorca, trener, doradca biznesowy, kreator rozwiązań szkoleniowych
Zawodowo:
Obecnie założyciel i prezes Firmy Szkoleniowej TRAINING EFFECT sp. z o.o., udziałowiec Biznes Edukator, Biznes Event (operator centrów konferencyjnych w Warszawie) i Biznes Info (hostel Level rooms).
Wcześniej: Założyciel i prezes Akademii Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Biznes Edukator, Eventownia, koordynator dwóch projektów internetowych (PARP – działanie 8.1), dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Wapro (grupa Asseco), handlowiec (Konsmetal)
Prywatnie:
szczęśliwy mąż i ojciec trzech cudownych synków – i to jest prawdziwe wyzwanie negocjacyjne😊
Dlaczego jestem skuteczny w prowadzeniu tego szkolenia ze sprzedaży?
Mam wykształcenie ekonomiczno-techniczne. Ukończyłem studia na Politechnice Warszawskiej o kierunku Systemy Informatyczne i Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Wydziale Inżynierii Produkcji. Dzięki temu potrafię się porozumieć zarówno z szefami działów call centre / sprzedaży, właścicielami firm jak i z samymi telemarketerami i handlowcami. Umiem zrozumieć ich potrzeby i specyfikę pracy z klientem przez telefon.
MODUŁY SZKOLENIA
Jaki jest program szkolenia telemarketingowego?
PROCESY I TECHNIKI W TELEMARKETINGU
Będziemy ćwiczyli różne sytuacje związane z prowadzeniem telemarketingu, sposoby pracy z klientem na różnych etapach procesu oraz zastosowanie technik handlowych.
Będziemy ćwiczyli różne sytuacje związane z prowadzeniem telemarketingu, sposoby pracy z klientem na różnych etapach procesu oraz zastosowanie technik handlowych.
- Specyfika prowadzenia telemarketingu w segmencie B2B i / lub B2C
- Twój klient i jego charakterystyka
- Potrzeby klienta „zimnego” i „ciepłego” vs działania telemarketera
- Twój produkt (lub usługa) i jego cechy, parametry, funkcje, korzyści, odniesienie do potrzeb klienta i do konkurencji
- Najważniejsze – cel, czyli co chcesz osiągnąć prowadząc rozmowy telefoniczne z klientami
- Etapy procesu telemarketingowego
- Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z klientem w rozmowie telefonicznej
- Proces badania potrzeb klienta, czyli o co pytać i w jaki sposób
- Prezentowanie przez telefon rozwiązania i firmy – jak to zrobić, jak się wyróżnić i przekonać klienta
- Radzenie sobie z obiekcjami klienta poprzez profilaktykę i neutralizacje zastrzeżeń
- Finalizacja rozmowy telefonicznej, czyli jak umówić spotkanie z klientem lub zrealizować sprzedaż (zależy od branży i produktu)
- Szlifowanie najlepszego scenariusza rozmowy
- Specyfika prowadzenia rozmowy telefonicznej z sekretarką i z decydentem
- Zastosowanie technik wpływu w rozmowach telemarketingowych
- Techniki sprzedaży do zastosowania w telemarketingu B2B / B2C
KOMUNIKACJA I PSYCHOLOGIA TELEMARKETINGU
Będziemy trenować i rozwijać potencjał komunikacyjny telemarketerów, ich postawy oraz kompetencje osobiste mające wpływ na skuteczność prowadzenia rozmowy telefonicznej.
Będziemy trenować i rozwijać potencjał komunikacyjny telemarketerów, ich postawy oraz kompetencje osobiste mające wpływ na skuteczność prowadzenia rozmowy telefonicznej.
- „Drogowskaz szkolenia telemarketingowego”, czyli wspólne zdefiniowanie kierunku pracy podczas szkolenia
- Przygotowanie do prowadzenia działań telemarketingowych
- Diagnoza potencjału uczestników szkolenia pod kątem prowadzenia rozmów telemarketingowych
- Cele w telemarketingu oraz podświadome i świadome strategie działania telemarketera
- Aktywne słuchanie i monitorowanie zachowań klienta
- Zarządzanie słowem w telemarketingu (czego unikać i co stosować)
- Budowanie pewności siebie i skuteczności wpływania na klienta za pomocą głosu
- Diagnoza i doskonalenie 8 parametrów głosu telemarketera
- Praca z odrzuceniem, czyli co robić gdy klienci odmawiają
- Mentalne mechanizmy sterujące, jako klucz do sukcesu w telemarketingu
- Sztuka prowadzenia rozmowy z klientem przez telefon z wykorzystaniem pytań
- Zarządzanie emocjami swoimi i klienta w trakcie rozmów telemarketingowych
- Podsumowanie szkolenia, czyli opracowanie „Recepty na skuteczny telemarketing”
- Wręczenie dyplomów i zakończenie szkolenia
A jak praktycy negocjacji oceniają to szkolenie?
Zobacz opinie doświadczonych i przeszkolonych kupców Tesco, uczestników szkolenia z negocjacji zakupowych
To prawda! To szkolenie jest inne niż wszystkie. Dużo praktyki. Dużo ćwiczeń, większa świadomość własnych emocji, reakcji
Duża różnorodność form szkoleniowych skutkowała zaciekawieniem i lepszym przyswajaniem umiejętności
Szkolenie innowacyjne, skuteczne, ciekawe, minimum teorii
Szkolenie skuteczne, dobrze wykorzystany czas, dużo praktyki.
Idealna forma szkolenia, interaktywna, wymagająca aktywnego udziału uczestników
Szkolenie ciekawe, angażujące, zawierające dużo miejsca na autorefleksję.
Szkolenie znakomicie przeprowadzone, mocno angażujące. Wiele trafnych obserwacji i interesujące informacje zwrotne
Forma szkolenia zdecydowanie trafiona. Brak nudnej, nieprzydatnej teorii zastąpionej praktycznymi zajęciami.
Ciekawe szkolenie, dużo praktycznych ćwiczeń, profesjonalne przygotowanie, Dowiedziałem się dużo o swoich umiejętnościach i tym co do poprawy
Na plus. Odejście od suchych slajdów, mnóstwo rozmów i interakcji, dużo rzeczywistych sytuacji.
Szkolenie bardzo dobre, niesztampowe, nie skupiało się tylko na poznawaniu technik negocjacyjnych i teorii, lecz poznaniu swoich mocnych i słabych” stron
Forma szkolenia i rodzaj zajęć angażujące uczestników, całość odnosi się do realnych sytuacji – duży plus.
Forma szkolenia bardzo dobrze zbalansowana pod kątem ilości teorii i praktyki, przez co szkolenie było absorbujące oraz efektywne
Bardzo otwarte podejście i praktyczność poruszanych zagadnień. Całość zdecydowanie na plus.
Najlepsze szkolenie pod kątem zarówno merytorycznym jak i praktycznym
Bardzo ok, zupełnie inna forma, dotąd niespotykana na szkoleniach.
Cieszę się, że mogłam się dużo o sobie dowiedzieć, poćwiczyć na organizmie, duży plus za małe grupy
Szkolenie praktyczne, skuteczne, przydatne!
Szkolenie było absolutnie innowacyjne, merytoryka przekazywana w ciekawy sposób, który nie przytłaczał nadmiarem informacji. Cenne były dla mnie ćwiczenia, które wykorzystam w pracy nad sobą
Bardzo praktyczne podejście do tematu, ćwiczenia w małych grupach dały możliwość intensywnej pracy.
Forma szkolenia utrzymywała zaangażowanie na pełnym poziomie przez całe szkolenie.
Bardzo dobre ćwiczenia, feedback po każdym z nich
Szkolenie oceniam jako skuteczne. Mogę i wiem, nad czym mam pracować
Duży nacisk na praktykę, za co ogromny plus.
Absolutnie świetna gra negocjacyjna.
Szkolenie w bardzo oryginalnej formie, zupełnie coś nowego
Joanna Kamejsza
Buying Manager - Corporate Services
Komu dedykujemy szkolenie z telemarketingu?
Zapraszamy Cię na to szkolenie z prowadzenia rozmów telefonicznych z klientem jeśli
Prowadzisz telemarketing lub wykonujesz zadania handlowe częściowo przez telefon, czyli np. jesteś:
- Telemarketerem lub handlowcem
- Konsultantem działu call centre
- Szefem działu call centre
- Kierownikiem lub dyrektorem działu sprzedaży telefonicznej
- Właścicielem firmy prowadzącej sprzedaż przez telefon
- osobą prywatną, która prowadzi lub planuje prowadzić działania telemarketingowe
Niezależnie od zajmowanego stanowiska:
- Szukasz możliwości osiągnięcia lepszych wyników w telemarketingu
- Chcesz bardziej skutecznie prowadzić działania handlowe przez telefon
- preferujesz aktywną i treningową pracę podczas szkolenia z telemarketingu
- szukasz konkretnych rozwiązań i praktycznego wsparcia w zakresie sprzedaży telefonicznej
Dla kogo prowadziliśmy już szkolenie z telemarketingu?
W Jaki sposób będziemy ćwiczyli podczas szkolenia telemarketingowego?
90% czasu poświęcimy na trening i praktyczne ćwiczenia prowadzenia rozmów telemarketingowych
Poza modułem pierwszym i ostatnim cały czas będziemy praktykować doskonalenie sztuki sprzedaży telefonicznej:
- Moduł wstępny – cele szkolenia, zdefiniowanie „drogowskazu szkolenia”, kluczowe obszary budujące skuteczność telemarketingu, jak wygląda proces zmiany i proces uczenia się.
- Moduły treningowe: rozmowy telefoniczne diagnostyczne, case sprzedażowy z samoobserwacją, trening telefonicznego prezentowania propozycji handlowej + ćwiczenia wspomagające, gra ze sprzedaży telefonicznej + moduł analityczny, szlifowanie optymalnego przebiegu telefonicznej rozmowy sprzedażowej z analizą i wdrożeniem wniosków
- Moduł końcowy szkolenia – wspólne zdefiniowanie „recepty na skuteczny telemarketing” (podsumowanie szkolenia), 3 najważniejsze dla Ciebie wnioski ze szkolenia handlowego, opinie szkoleniowe, zadania poszkoleniowe, wręczenie dyplomów.
Atuty naszego szkolenia, czyli co jest siłą Poligonu Telemarketingowego?
Jak wygląda proces szkoleniowy?
Czyli jakie działania będziemy wspólnie podejmowali aby podnieść skuteczność szkolenia negocjacyjnego i pomóc Ci w osiągnięciu efektów?
Działania po naszej stronie
Działania po sronie uczestnika szkolenia
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Przesłanie uczestnikom szkolenia nagrania z webianaru negocjacyjnego
Obejrzenie nagrania – 8 obszarów budujących skuteczność negocjacji
Przesłanie ankiety badania potrzeb szkoleniowych i materiałów pisanych z negocjacji w pdf
Czytanie materiałów szkoleniowych, wypełnienie i odesłanie ankiety
Analiza ankiet, przygotowanie się do szkolenia merytoryczne i organizacyjne
SZKOLENIE POLIGON NEGOCJACYJNY (2 DNI)
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Przesłanie zadań poszkoleniowych oraz podziękowania za udział w szkoleniu
Realizacja zadań poszkoleniowych
Przesłanie raportów indywidualnych i nagrań video z rozmów negocjacyjnych
Analiza raportów i obejrzenie nagrań
Co otrzymasz biorąc udział w naszym szkoleniu z telemarketingu?
Przed szkoleniem
- Ankietę badania potrzeb szkoleniowych
- Materiały szkoleniowe w pdf
- Dostęp do nagranego szkolenia webinarowego z telemarketingu
W trakcie szkolenia telemarketingowego
- Materiały szkoleniowe drukowane
- 2 obiady
- Serwis kawowy
- Dyplom ukończenia szkolenia z telemarketingu
Po szkoleniu
- Raport indywidualny po szkoleniu
- Nagrania video z twoich rozmów telemarketingowych
- Zadania poszkoleniowe
PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLENIA Z TELEMARKETINGU
Zapoznaj się z naszymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania klientów i uczestników szkoleń telemarketingowych
Ile trwa szkolenie z telemarketingu i gdzie jest organizowane
W czym to szkolenie jest lepsze od innych, czym się różni?
Czy tu będą odpowiedzi?
Dopiero zaczynam pracę w telemarketingu – czy to szkolenie mi się przyda?
Czy tu będą odpowiedzi?
Jestem doświadczonym telemarketerem i byłem już na wielu szkoleniach z tego zakresu – czy na Poligonie Telemarketingowym znajdę coś jeszcze co może mnie rozwinąć?
Czy tu będą odpowiedzi?
Nie lubię sprzedawać przez telefon ponieważ bardzo mnie to stresuje – czy Poligon Telemarketingowy mi coś w tym obszarze pomoże, czy lepiej zapisać na szkolenie ze stresu?
Czy tu będą odpowiedzi?
Działam na rynku gdzie dla klientów liczy się tylko najniższa cena – czy w takiej sytuacji warto jechać na to szkolenie telemarketingowe?
Czy tu będą odpowiedzi?
Kto prowadzi to szkolenie handlowe i czy ma odpowiednie doświadczenie sprzedażowe i szkoleniowe
Czy tu będą odpowiedzi?
Co będzie w programie tego szkolenia telemarketingowego? Muszę to wiedzieć, żeby ocenić, czy będzie ono dla mnie atrakcyjne.
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy mogę dostać fakturę za udział w tym szkoleniu handlowym?
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy przed tym szkoleniem będę musiał coś zrobić?
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy szkolenie z telemarketingu może być przeprowadzone w formie dedykowanej?
Czy tu będą odpowiedzi?
Jakich efektów można się spodziewać po tym szkoleniu telemarketingowym?
Czy tu będą odpowiedzi?
Wybierz dla siebie najbardziej odpowiednią wersję szkolenia telemarketingowego
POLIGON TELEMARKETINGOWY
szkolenie otwarte jednodniowe
1.250 zł + VAT
Za udział jednej osoby w jednym dniu szkolenia
POLIGON TELEMARKETINGOWY
szkolenie otwarte dwudniowe
1.850 zł + VAT
Za udział jednej osoby w dwóch dniach szkolenia
POLIGON TELEMARKETINGOWY
szkolenie dedykowane
4.500 zł + VAT
Za jeden dzień szkolenia grupy do 6 osób
POLIGON TELEMARKETINGOWY
szkolenie otwarte jednodniowe
1.250 zł + VAT
Za udział jednej osoby w jednym dniu szkolenia
POLIGON TELEMARKETINGOWY
szkolenie otwarte dwudniowe
1.850 zł + VAT
Za udział jednej osoby w dwóch dniach szkolenia
POLIGON TELEMARKETINGOWY
szkolenie dedykowane
4.500 zł + VAT
Za jeden dzień szkolenia grupy do 6 osób