POLIGON SPRZEDAŻOWY
Podnieś swoją skuteczność handlową na elitarnym szkoleniu ze sprzedaży
Najbliższy termin:
- 28-29.10.2024
Najbliższy termin otwartego szkolenia ze sprzedaży:
- 28-29.10.2024
Jeśli prowadzisz działania handlowe, chcesz skuteczniej sprzedawać i osiągnąć lepsze wyniki, a jednocześnie lubisz intensywny i praktyczny trening, to dobrze trafiłeś – nasze szkolenie sprzedażowe jest dla Ciebie.
Poligon Sprzedażowy powstał właśnie po to abyś mógł osiągać lepsze wyniki w sprzedaży
Gwarantuje, że podniesiesz swoją efektywność w pracy z klientem i będziesz bardziej skutecznym handlowcem.
A więc: WYKORZYSTAJ POLIGON SPRZEDAŻOWY i ciesz się EFEKTEM wyższej sprzedaży
Zapraszam w podróż do skuteczności z Training Effect,
zapraszam do świata poligonów szkoleniowych
Piotr Kądzielski-Zysk
CEO, trener, twórca poligonów szkoleniowych
Poznaj niezwykle skuteczne szkolenie ze sprzedaży
POZNAJ POLIGON PREZENTACYJNY
Wyobraź sobie szkolenie, na którym intensywnie trenujesz rozwój kompetencji handlowych, uczysz się w działaniu, dostajesz dedykowane wsparcie, ćwiczysz rozmowy sprzedażowe, poznajesz i rozwijasz swój potencjał, wykonujesz ćwiczenia wspomagające. A wszystko to w kameralnej i wspierającej atmosferze, z humorem, a jednocześnie konkretnie i z mocnym ukierunkowaniem na cel. To właśnie esencja Poligonu Sprzedażowego.
Nie stracisz czasu na zbędne aktywności - nie będzie efektownie, lecz efektywnie.
MAŁA GRUPA
PRAKTYKA SPRZEDAŻY
100% DOPASOWANIA DO POTRZEB
PROGRAM CZY CEL
UMIEĆ CZY WIEDZIEĆ?
RAPORT INDYWIDUALNY
"BŁĘDY TO WIELKIE CHWILE"
Idea Poligonu Sprzedażowego
Spotykamy na sali nie po to aby wspólnie robić coś co możesz zrobić sam przed, albo po szkoleniu handlowym czyli słuchać, czytać, oglądać, czy pisać.
Skupiamy się na tym czego nie zrobisz sam, czyli na treningu, treningu i jeszcze raz treningu, na praktykowaniu rozmów sprzedażowych i na tym abyś miał szanse sprawdzić się w różnych sytuacjach handlowych i poznać siebie bardziej, poznać swój potencjał i go rozwinąć.
Bardzo duży nacisk kładziemy też na budowanie samoświadomości i samoobserwacji bo to daje realne efekty z wyciąganiem wniosków i doskonaleniem skuteczności sprzedażowej po szkoleniu.
Jakie problemy rozwiązuje to szkolenie sprzedażowe
Czy w sprzedaży mierzysz się z problemami wymienionymi poniżej?
My wiemy jak sobie z nimi poradzić, jak pomóc Ci w ich usunięciu.
- Ciężko Ci rozpocząć spotkanie, stresujesz się szczególnie na początku rozmowy handlowej
- Wszystko w zasadzie jest ok ale masz słabe wyniki w sprzedaży
- Czujesz, że Twoja pewność siebie w pracy z klientem jest na zbyt niskim poziomie
- Jesteś handlowcem, który ma zbyt niski poziom asertywności, przez co ciężko Ci mówić klientowi o swoich oczekiwaniach
- Trudno Ci przekonywać klienta do swojej propozycji handlowej
- Nie wiesz jak się zachować podczas spotkania handlowego
- Klienci są zadowoleni ze spotkania ale nie kupują
- Masz zbyt analityczne podejście co sprawia, że trudno Ci wzbudzić zainteresowanie u emocjonalnych klientów
- Jesteś typem gaduły, co powoduje, że za mało słuchasz klienta i możesz nie dostrzec jego wszystkich oczekiwań
- Czujesz, że Twój sposób mówienia jest zbyt monotonny
- Głównie skupiasz się na prezentowaniu firmy i swojego produktu
- Masz trudności z finalizowaniem sprzedaży
- Inicjatywa i kontrola spotkania handlowego są często po stronie klienta
To oczywiście tylko część problemów jakie mogą nam się przydarzać w sprzedaży, więc nie martw się jeśli nie znalazłeś tu swojego. Podczas szkolenia wspólnie identyfikujemy realne problemy i na każdy z nich dajemy rozwiązania oraz odpowiednie wsparcie. Jeśli jest problem to znaczy, że jest również jakiś klucz do jego rozwiązania.
Ciekawostka dla handlowca
Czy wiesz, że największym ograniczeniem w sprzedaży nie jest brak wiedzy lub nieznajomość technik sprzedażowych? Z doświadczenia, z obserwacji tysięcy już ludzi wynika, że tym wąskim gardłem jest brak SIŁY, ale nie tej fizycznej, chodzi tu o SIŁĘ wewnętrzną, o pewność siebie. Jej niski poziom sprawia, że handlowiec przyjmuje słabszą postawę fizyczną, rzadko korzysta z gestykulacji, ma niepewny głos, jest nieasertywny, w relacji z klientem może się wycofywać / ustawiać się w pozycji uległej, ma tendencje do łamania kontaktu wzrokowego w dół oraz używania zdrobnień, niekonkretnych sformułowań oraz słów z przyrostkiem -bym. Niezwykłe w tym jest to, że jeśli w trakcie szkolenia poligonowego podniesiemy poziom tej siły, a wiemy jak to robić, to zmiana tego jednego parametru pociąga za sobą zmianę w wielu innych obszarach.
Efektem tej wspólnej pracy szkoleniowej jest wyraźna zmiana. Widzimy handlowca, który ma silną postawę, jest stanowczy, stosuje wspierające gesty, ma pewny kontakt wzrokowy, wypowiada jednoznaczne, konkretne i krótkie zdania, buduje partnerską relacje, potrafi pewnie i atrakcyjnie przedstawić swój produkt klientowi.
Jakie korzyści odniesiesz biorąc udział w naszym szkoleniu z psychologii sprzedaży i technik sprzedaży?
Odpowiedzi na jakie pytania możesz znaleźć na tym szkoleniu handlowym?
- Jak nawiązać kontakt z klientem i zbudować z nim dobrą relacje?
- Jak precyzyjnie przeprowadzić badanie potrzeb?
- Jak ciekawie zaprezentować klientowi swoją usługę czy produkt?
- Jak przekonać klienta do złożenia zamówienia?
- Jak poradzić sobie z trudnym klientem?
- Jak się dobrze przygotować do realizacji procesu sprzedażowego?
- Jaką strategię wybrać na działania sprzedażowe?
- Jak budować długofalowe relacje z klientem?
To tylko niektóre z pytań na jakie możesz znaleźć odpowiedzi na naszym szkoleniu sprzedażowym. Co ważne nie w formie teoretycznej, ale zdecydowanie praktycznej – będziesz mógł wszystko przetrenować aby być gotowym do skutecznej pracy z klientem po szkoleniu handlowym.
W jaki sposób pomożemy Ci osiągnąć te korzyści sprzedażowe?
Podczas szkolenia handlowego będziesz pracował nad udoskonaleniem swoich kompetencji, rozwojem swojej samoświadomości, zdiagnozujesz i zneutralizujesz destrukcyjne nawyki, wyćwiczysz odpowiednie zachowania i słownictwo, wzmocnisz się wewnętrznie i przećwiczysz wybrane techniki sprzedażowe.
Poniżej tylko niektóre z przykładów zmian jakie możesz u siebie zaobserwować po Poligonie Sprzedażowym.
W jakiej formie będziemy prowadzić to szkolenie sprzedażowe?
Powszechnie wiadomo, że poznanie wiedzy na dany temat wcale nie musi oznaczać umiejętności jej zastosowania. Zatem na Poligonie Sprzedażowym nie znajdziesz wielu teoretycznych i motywacyjnych elementów jakie są charakterystyczne dla szkoleń warsztatowych, a więc nie ma tu slajdów, pracy grupowej, testów, wykładów, ice breakerów, moderacji i dyskusji, zadań integracyjnych. Spotkasz się za to z intensywnym treningiem sprzedaży dopasowanym do Twoich indywidualnych potrzeb. Aż 90% czasu przeznaczamy na to, co najważniejsze, czyli na trenowanie rozmów handlowych, na szlifowanie umiejętności przekonywania i prezentowania, zastosowania technik sprzedażowych i na realizacje ćwiczeń wspomagających połączonych z nauką samoobserwacji i samoświadomości.
Zapewniam Cię – będzie merytorycznie i praktycznie, a przy tym dynamicznie i wesoło z mocnym ukierunkowaniem na Twój cel handlowy.
Na podstawie wieloletnich badań naukowcy z National Training Laboratories w Bethel Maine, USA opracowali schemat przedstawiający procent wiedzy, jaką efektywnie przyswajamy i zapamiętujemy stosując różne techniki uczenia.
Nauka podczas szkolenia poprzez praktykę i możliwość natychmiastowego wykorzystania ćwiczonych umiejętności pozwala na trwale przyswoić 75% przekazywanych treści (za “Enterprise Education Experience” Durham University Business School).”
Czym różni się Poligon Sprzedażowy od szkolenia warsztatowego ze sprzedaży?
Grupa
WARSZTAT SPRZEDAŻOWY
POLIGON SPRZEDAŻOWY
WARSZTAT SPRZEDAŻOWY
POLIGON SPRZEDAŻOWY
Forma
Program
WARSZTAT SPRZEDAŻOWY
POLIGON SPRZEDAŻOWY
WARSZTAT SPRZEDAŻOWY
POLIGON SPRZEDAŻOWY
Nacisk na
Dopasowanie szkolenia do potrzeb
WARSZTAT SPRZEDAŻOWY
POLIGON SPRZEDAŻOWY
WARSZTAT SPRZEDAŻOWY
POLIGON SPRZEDAŻOWY
Wykorzystanie sprzętu do nagrywania
Materiały szkoleniowe
WARSZTAT SPRZEDAŻOWY
POLIGON SPRZEDAŻOWY
WARSZTAT SPRZEDAŻOWY
POLIGON SPRZEDAŻOWY
Raport indywidualny
Kto będzie prowadził to szkolenie zw sprzedaży?
Piotr Kądzielski-Zysk
Przedsiębiorca, trener, doradca biznesowy, kreator rozwiązań szkoleniowych
Zawodowo:
Obecnie założyciel i prezes Firmy Szkoleniowej TRAINING EFFECT sp. z o.o., udziałowiec Biznes Edukator, Biznes Event (operator centrów konferencyjnych w Warszawie) i Biznes Info (hostel Level rooms).
Wcześniej: Założyciel i prezes Akademii Rozwoju Biznesu VIKTORIA TRAINING, Biznes Edukator, Eventownia, koordynator dwóch projektów internetowych (PARP – działanie 8.1), dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Wapro (grupa Asseco), handlowiec (Konsmetal)
Prywatnie:
szczęśliwy mąż i ojciec trzech cudownych synków – i to jest prawdziwe wyzwanie negocjacyjne😊
Dlaczego jestem skuteczny w prowadzeniu tego szkolenia ze sprzedaży?
Mam wykształcenie ekonomiczno-techniczne. Ukończyłem studia na Politechnice Warszawskiej o kierunku Systemy Informatyczne i Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Wydziale Inżynierii Produkcji. Dzięki temu potrafię się dogadać zarówno z menedżerami działów sprzedaży, właścicielami firm jak i z handlowcami i sprzedawcami. Umiem zrozumieć ich potrzeby i specyfikę pracy.
MODUŁY SZKOLENIA
Jaki jest program szkolenia ze sprzedaży?
PROCES I TECHNIKI SPRZEDAŻY
Będziemy ćwiczyli różne scenariusze i sytuacje sprzedażowe, sposoby pracy z klientem na różnych etapach procesu oraz zastosowanie technik handlowych.
Będziemy ćwiczyli różne scenariusze i sytuacje sprzedażowe, sposoby pracy z klientem na różnych etapach procesu oraz zastosowanie technik handlowych.
- Specyfika procesu sprzedażowego w B2B i / lub B2C
- Twój klient i jego charakterystyka
- Potrzeby klienta vs działania handlowca
- Twój produkt (lub usługa) i jego cechy, parametry, funkcje, korzyści, odniesienie do potrzeb klienta i do konkurencji
- Najważniejsze – cel, czyli co chcesz osiągnąć w trakcie rozmowy z klientem
- Etapy procesu sprzedażowego od wyszukania klienta po podpisanie umowy
- Nawiązywanie kontaktu i budowanie relacji z klientem
- Proces badania potrzeb klienta, czyli o co pytać i w jaki sposób
- Prezentowanie rozwiązania, siebie, firmy i produktu – jak to zrobić, jak się wyróżnić i przekonać klienta
- Radzenie sobie z obiekcjami klienta poprzez profilaktykę i neutralizacje zastrzeżeń
- Finalizacja procesu, czyli jak rozpoznać odpowiedni moment i jak domknąć sprzedaż
- Zastosowanie technik wpływu w rozmowach sprzedażowych
- Techniki sprzedaży do pracy z klientem B2B / B2C
KOMUNIKACJA I PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY
Będziemy trenować i rozwijać potencjał komunikacyjny handlowców, ich postawy oraz kompetencje osobiste mające wpływ na skuteczność sprzedaży.
Będziemy trenować i rozwijać potencjał komunikacyjny handlowców, ich postawy oraz kompetencje osobiste mające wpływ na skuteczność sprzedaży.
- „Drogowskaz szkolenia sprzedażowego”, czyli wspólne zdefiniowanie kierunku pracy podczas szkolenia
- Przygotowanie do prowadzenia działań sprzedażowych
- Diagnoza potencjału handlowców, czyli atuty i słabości w sprzedaży
- Cele w sprzedaży oraz strategie działania handlowca
- Aktywne słuchanie i monitorowanie zachowań klienta
- Zarządzanie słowem w sprzedaży
- Budowanie pewności siebie i skuteczności wpływania w procesie sprzedaży za pomocą mowy ciała
- Doskonalenie 8 parametrów głosu przez handlowca prowadzącego działania sprzedażowe
- Świadome budowanie kontaktu wzrokowego podczas spotkań sprzedażowych
- Mentalne mechanizmy sterujące, jako klucz do sukcesu handlowca
- Sztuka prowadzenia rozmowy sprzedażowej z wykorzystaniem pytań
- Zarządzanie emocjami swoimi i klienta w trakcie rozmów sprzedażowych
- Podsumowanie szkolenia, czyli opracowanie „Recepty na skuteczną sprzedaż”
A jak praktycy negocjacji oceniają to szkolenie?
Zobacz opinie doświadczonych i przeszkolonych kupców Tesco, uczestników szkolenia z negocjacji zakupowych
To prawda! To szkolenie jest inne niż wszystkie. Dużo praktyki. Dużo ćwiczeń, większa świadomość własnych emocji, reakcji
Duża różnorodność form szkoleniowych skutkowała zaciekawieniem i lepszym przyswajaniem umiejętności
Szkolenie innowacyjne, skuteczne, ciekawe, minimum teorii
Szkolenie skuteczne, dobrze wykorzystany czas, dużo praktyki.
Idealna forma szkolenia, interaktywna, wymagająca aktywnego udziału uczestników
Szkolenie ciekawe, angażujące, zawierające dużo miejsca na autorefleksję.
Szkolenie znakomicie przeprowadzone, mocno angażujące. Wiele trafnych obserwacji i interesujące informacje zwrotne
Forma szkolenia zdecydowanie trafiona. Brak nudnej, nieprzydatnej teorii zastąpionej praktycznymi zajęciami.
Ciekawe szkolenie, dużo praktycznych ćwiczeń, profesjonalne przygotowanie, Dowiedziałem się dużo o swoich umiejętnościach i tym co do poprawy
Na plus. Odejście od suchych slajdów, mnóstwo rozmów i interakcji, dużo rzeczywistych sytuacji.
Szkolenie bardzo dobre, niesztampowe, nie skupiało się tylko na poznawaniu technik negocjacyjnych i teorii, lecz poznaniu swoich mocnych i słabych” stron
Forma szkolenia i rodzaj zajęć angażujące uczestników, całość odnosi się do realnych sytuacji – duży plus.
Forma szkolenia bardzo dobrze zbalansowana pod kątem ilości teorii i praktyki, przez co szkolenie było absorbujące oraz efektywne
Bardzo otwarte podejście i praktyczność poruszanych zagadnień. Całość zdecydowanie na plus.
Najlepsze szkolenie pod kątem zarówno merytorycznym jak i praktycznym
Bardzo ok, zupełnie inna forma, dotąd niespotykana na szkoleniach.
Cieszę się, że mogłam się dużo o sobie dowiedzieć, poćwiczyć na organizmie, duży plus za małe grupy
Szkolenie praktyczne, skuteczne, przydatne!
Szkolenie było absolutnie innowacyjne, merytoryka przekazywana w ciekawy sposób, który nie przytłaczał nadmiarem informacji. Cenne były dla mnie ćwiczenia, które wykorzystam w pracy nad sobą
Bardzo praktyczne podejście do tematu, ćwiczenia w małych grupach dały możliwość intensywnej pracy.
Forma szkolenia utrzymywała zaangażowanie na pełnym poziomie przez całe szkolenie.
Bardzo dobre ćwiczenia, feedback po każdym z nich
Szkolenie oceniam jako skuteczne. Mogę i wiem, nad czym mam pracować
Duży nacisk na praktykę, za co ogromny plus.
Absolutnie świetna gra negocjacyjna.
Szkolenie w bardzo oryginalnej formie, zupełnie coś nowego
Joanna Kamejsza
Buying Manager - Corporate Services
Komu dedykujemy szkolenie Poligon Sprzedażowy?
Zapraszamy Cię na to szkolenie handlowe jeśli
Wykonujesz zadania sprzedażowe, czyli np. jesteś:
- Handlowcem
- Konsultantem działów handlowych
- Kierownikiem lub dyrektorem działu sprzedaży
- Właścicielem firmy
- osobą prywatną, która prowadzi lub planuje prowadzić działania sprzedażowe
Niezależnie od stanowiska:
- Szukasz możliwości osiągnięcia lepszych wyników w sprzedaży,
- Chcesz bardziej skutecznie prowadzić działania sprzedażowe
- preferujesz aktywną i treningową pracę podczas szkolenia
- szukasz konkretnych rozwiązań i praktycznego wsparcia w zakresie sprzedaży
Dla kogo prowadziliśmy już szkolenie Poligon Sprzedażowy?
W Jaki sposób będziemy pracowali podczas szkolenia ze sprzedaży?
90% czasu poświęcimy na trening i praktyczne ćwiczenia handlowe
Poza modułem pierwszym i ostatnim cały czas będziemy praktykować doskonalenie sztuki sprzedaży:
- Moduł wstępny – cele szkolenia, zdefiniowanie „drogowskazu szkolenia”, kluczowe obszary budujące skuteczność sprzedaży, jak wygląda proces zmiany i proces uczenia się.
- Moduły treningowe: rozmowy rozgrzewkowe, case sprzedażowy z samoobserwacją, trening prezentowania produktów + ćwiczenia wspomagające, gra sprzedażowa + moduł analityczny, rozmowy sprzedażowe z analizą i wdrożeniem wniosków
- Moduł końcowy szkolenia – wspólne zdefiniowanie „recepty na skuteczną sprzedaż” (podsumowanie szkolenia), 3 najważniejsze dla Ciebie wnioski ze szkolenia handlowego, opinie szkoleniowe, zadania poszkoleniowe, wręczenie dyplomów.
Atuty naszego szkolenia, czyli co jest siłą Poligonu SPRZEDAŻOWEGO?
Jak wygląda proces szkoleniowy?
Czyli jakie działania będziemy wspólnie podejmowali aby podnieść skuteczność szkolenia negocjacyjnego i pomóc Ci w osiągnięciu efektów?
Działania po naszej stronie
Działania po sronie uczestnika szkolenia
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Przesłanie uczestnikom szkolenia nagrania z webianaru negocjacyjnego
Obejrzenie nagrania – 8 obszarów budujących skuteczność negocjacji
Przesłanie ankiety badania potrzeb szkoleniowych i materiałów pisanych z negocjacji w pdf
Czytanie materiałów szkoleniowych, wypełnienie i odesłanie ankiety
Analiza ankiet, przygotowanie się do szkolenia merytoryczne i organizacyjne
SZKOLENIE POLIGON NEGOCJACYJNY (2 DNI)
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Przesłanie zadań poszkoleniowych oraz podziękowania za udział w szkoleniu
Realizacja zadań poszkoleniowych
Przesłanie raportów indywidualnych i nagrań video z rozmów negocjacyjnych
Analiza raportów i obejrzenie nagrań
Co otrzymasz biorąc udział w naszym szkoleniu ze sprzedaży?
Przed szkoleniem
- Ankietę badania potrzeb szkoleniowych
- Materiały szkoleniowe w pdf
- Dostęp do nagranego szkolenia webinarowego ze sprzedaży
W trakcie szkolenia sprzedażowego
- Materiały szkoleniowe drukowane
- 2 obiady
- Serwis kawowy
- Dyplom ukończenia szkolenia sprzedażowego
Po szkoleniu
- Raport indywidualny po szkoleniu
- Nagrania video z twoich rozmów sprzedażowych
- Zadania poszkoleniowe
PYTANIA DOTYCZĄCE SZKOLENIA ZE SPRZEDAŻY
Zapoznaj się z naszymi odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania klientów i uczestników szkoleń sprzedażowych
Ile trwa szkolenie ze sprzedaży i gdzie jest organizowane
W czym to szkolenie handlowe jest lepsze od innych, czym się różni?
Czy tu będą odpowiedzi?
Dopiero zaczynam pracę w sprzedaży – czy to szkolenie mi się przyda?
Czy tu będą odpowiedzi?
Jestem doświadczonym handlowcem i byłem już na wielu szkoleniach ze sprzedaży – czy na Poligonie Sprzedażowym znajdę coś jeszcze co może mnie rozwinąć?
Czy tu będą odpowiedzi?
Nie lubię sprzedawać ponieważ bardzo mnie to stresuje – czy Poligon Sprzedażowy mi coś w tym obszarze pomoże, czy lepiej zapisać na szkolenie ze stresu?
Czy tu będą odpowiedzi?
Działam na rynku gdzie dla klientów liczy się tylko najniższa cena – czy w takiej sytuacji warto jechać na szkolenie ze sprzedaży?
Czy tu będą odpowiedzi?
Kto prowadzi to szkolenie handlowe i czy ma odpowiednie doświadczenie sprzedażowe i szkoleniowe
Czy tu będą odpowiedzi?
Co będzie w programie tego szkolenia sprzedażowego? Muszę to wiedzieć, żeby ocenić, czy będzie ono dla mnie atrakcyjne.
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy mogę dostać fakturę za udział w tym szkoleniu handlowym?
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy przed tym szkoleniem handlowym będę musiał coś zrobić?
Czy tu będą odpowiedzi?
Czy szkolenie ze sprzedaży może być przeprowadzone w formie dedykowanej?
Czy tu będą odpowiedzi?
Jakich efektów można się spodziewać po tym szkoleniu sprzedażowym?
Czy tu będą odpowiedzi?
Wybierz dla siebie najbardziej odpowiednią wersję szkolenia sprzedażowego
POLIGON SPRZEDAŻOWY
szkolenie otwarte jednodniowe
1.350 zł + VAT
Za udział jednej osoby w jednym dniu szkolenia
POLIGON SPRZEDAŻOWY
szkolenie otwarte dwudniowe
1.950 zł + VAT
Za udział jednej osoby w dwóch dniach szkolenia
POLIGON SPRZEDAŻOWY
szkolenie dedykowane
4.900 zł + VAT
Za jeden dzień szkolenia grupy do 6 osób
POLIGON SPRZEDAŻOWY
szkolenie otwarte jednodniowe
1.350 zł + VAT
Za udział jednej osoby w jednym dniu szkolenia
POLIGON SPRZEDAŻOWY
szkolenie otwarte dwudniowe
1.950 zł + VAT
Za udział jednej osoby w dwóch dniach szkolenia
POLIGON SPRZEDAŻOWY
szkolenie dedykowane
4.900 zł + VAT
Za jeden dzień szkolenia grupy do 6 osób