PIOTR KĄDZIELSKI-ZYSK
Przedsiębiorca, trener, konsultant biznesowy,
kreator innowacyjnych rozwiązań szkoleniowych
ROZWIJAJ SIĘ I WYGRYWAJ
Najlepiej z ZYSKIEM😊
Piotr Kądzielski-Zysk
CEO, trener, twórca poligonów szkoleniowych
KIM JESTEM
MOJE DZIAŁANIA SZKOLENIOWO-DORADCZE
- Prowadzę Szkolenia handlowe i prezentacyjne, szkolenia negocjacyjne, menedżerskie, rozwojowe
- Doradzam w wyżej wymienionych obszarach szkoleniowych
- Weryfikuje poziom kompetencji personelu handlowego
- Wdrażam systemy CRM, systemy marketingowe do mailingów, webinarów, stron Landing Page
- Koordynuje działania zespołów handlowych
- Prowadzę prelekcje i prezentacje na konferencjach,
- Opracowuje nowe rozwiązania szkoleniowe (gry szkoleniowe, systemy ocen kompetencji, standardy obsługi klienta, narzędzia budujące efektywność szkoleń, zadania poszkoleniowe, raporty szkoleniowe)
- Tworzę nowe rozwiązania techniczne i internetowe
Opracowałem i wdrożyłem nowe rozwiązania szkoleniowe
- Szkolenia biznesowe nowej generacji: Poligon Handlowy, Poligon Menedżerski, Poligon Negocjacyjny, Poligon Prezentacyjny, Akcelerator Sprzedaży
- Koncepcja „inspirującej obsługi klienta”,
- System indywidulanej diagnozy i raportowania do zastosowania podczas poligonów szkoleniowych i badań typu AC/DC,
- Nowa Koncepcja motywowania i rozwoju pracowników „Zarządzanie przez docenianie”,
- Szkolenia rozwojowe: Growth Effect, Akcelerator Rozwoju, Antymatrix
- Metodologia Antymatrix (niezwykle skuteczne narzędzie pozwalającego na redukcję stresu, negatywnych emocji, destrukcyjnych przekonań i podświadomych strategii)
- Gry szkoleniowe: Gra negocjacyjna Kontrakt, gra handlowa „Wygraj z konkurencją”, Gra teambuildingowa „Synergia Zespołu” i „Trzęsienie Ziemi”, Gra „Centrum Kryzysowe”
Najważniejsze? Wysoka jakość pracy szkoleniowej
Przykłady moich sukcesów i osiągnięć nie tylko szkoleniowych
- Zdobycie kontraktu z PKN ORLEN i realizacja projektu szkoleniowego „Zarządzanie międzykulturowe”. Uczestnikami szkolenia był kierowany przez Prezesa Cezarego Smorszczewskiego zespół 40 menedżerów wydelegowanych do przejęcia czeskiego Unipetrolu. Nasz zespół liczył 6 ekspertów na czele z profesorem Dieterem Fladerem specjalizującym się w tematyce zarządzania międzykulturowego.
- Koordynacja i realizacja projektu szkoleniowego dla Tesco S.A. Uczestnikami 10 szkoleń i szczegółowego procesu badania potrzeb szkoleniowych było ponad 100 doświadczonych kupców, którzy przeszli przez Poligon Negocjacyjny i szkolenie uczące metodyki Antymatrix.
- Opracowanie standardu sprzedaży i obsługi klienta dla sieci franczyzowej Mathriders, specjalizującej się w uczeniu dzieci matematyki. W ramach projektu realizowaliśmy szkolenia ze sprzedaży i obsługi klienta dla personelu handlowego oraz szkolenia z komunikacji i budowania zespołu dla nauczycieli.
- Opracowanie koncepcji, wdrożenie i realizacja gry teambuildingowej „Trzęsienie Ziemi” dla Banku Millennium. Uczestnikami szkolenia było 40 menedżerów banku, a do ich obsługi w ramach gry wydelegowaliśmy 35 osób z naszej ekipy! W zespole mieliśmy fachowców z GOPR, WOPR, sanitariuszy, aktorów, strażaków, psychologów, konsultantów i statystów.
- Przeprowadzenie procesu moderacyjnego podczas ogólnopolskiej konferencji dla 60 partnerów sieci franczyzowej DobreWina.pl. Proces składał się z 4 etapów: identyfikacja problemów, kreowanie pomysłów i rozwiązań, prezentacja rozwiązań, opracowanie planów wdrożeniowych. Po konferencji realizacja serii szkoleń handlowych (Poligony Handlowe).
- Przeprowadzenie prelekcji handlowej podczas ogólnokrajowej konferencji dla 400 partnerów firmy JBB oraz realizacja cyklu szkoleń z obsługi klienta
- Opracowanie koncepcji gry terenowej „Walka Plemion” oraz jej realizacja dla 500 pracowników GE BANK. Wiele zadań terenowych o różnym charakterze i skali trudności przeprowadzonych w konwencji indiańskiej.
- W ramach pracy na stanowisku dyrektora ds. sprzedaży i marketingu - Zwiększenie ilości dealerów z 300 do ponad 1000 w ciągu 2,5 roku pracy w firmie Wapro (grupa Asseco)
- Opracowanie w firmie Wapro nowej marki programów komputerowych, wdrożenie i wprowadzenie jej z sukcesem na rynek (w tym wprowadzenie nowych unikalnych sześciokątnych opakowań w kształcie plastrów miodu) + organizacja obecności firmy na 4 imprezach targowych rocznie.
- Podpisanie kontraktu na wyposażenie pierwszej hali Makro Cash & Carry w zabezpieczenia pasywne (szafy metalowe, szafy bhp i sejfy) w ramach pracy w firmie Konsmetal S.A.
- Koordynacja pierwszego w Polsce programu praktyk studenckich w ramach działalności w stowarzyszeniu BEST (na Politechnice Warszawskiej) + współudział w projekcie realizacji Pierwszych Targów Pracy na PW
MOJE PODEJŚCIE DO PRACY SZKOLENIOWEJ
PODEJŚCIE HOLISTYCZNE DO UCZESTNIKÓW SZKOLENIA
traktuję człowieka jako całość, nie skupiam się tylko na technikach i na zachowaniach, lecz również na przyczynach tych zachowań, pracuję łącząc sferę zewnętrzną z mechanizmami wewnętrznymi.
SYNERGIA ZAGADNIEŃ TWARDYCH I MIĘKKICH
bazując na doświadczeniu biznesowym i rozwojowym potrafię pracować łącząc konkret, czyli techniki i narzędzia z zagadnieniami mentalno-emocjonalnymi. Stawiam wysokie wymagania, pilnuję realizacji niezbędnych działań i ciągnę do przodu, ale jednocześnie robię to z otwartością, luzem i poczuciem humoru.
ORIENTACJA NA EFEKTY - NA OSIĄGNIĘCIE CELÓW
Realizując szkolenia patrzę przede wszystkim na to co mam osiągnąć, konkretny program jest tylko sposobem dojścia do celu, a więc jest sprawą wtórną. Pogram jest ważny ale zawsze powinien wynikać z tego co chcemy osiągnąć.
BUDOWANIE PROJEKTÓW SZKOLENIOWYCH
Skuteczne projektowanie wszystkich działań w projekcie to klucz do uzyskania zadowolenia uczestników ale przede wszystkim do wypracowania efektów. Wykorzystuje różne zadania i narzędzia okołoszkoleniowe do planowania przebiegu projektu szkoleniowego.
OPINIE O MOICH SZKOLENIACH
Z PAMIĘTNIKA SZKOLENIOWCA
Poznaj sytuacje szkoleniowe z życia wzięte – czasami zaskakujące, a czasami śmieszne
Największe zaskoczenie podczas szkoleniu
Wygraliśmy przetarg na cykl szkoleń dla Politechniki Warszawskiej. Ja i dwóch naszych trenerów prowadzimy kilka szkoleń dla kadry merytorycznej i administracyjnej. Początek kolejnego z szkolenia, ludzie wchodzą do sali, nagle widzę mężczyznę, który wydaję mi się znajomy, ale nie mogę sobie przypomnieć kim jest i skąd się znamy. Myślę o tym przez cały pierwszy moduł, a w przerwie ten mężczyzna podchodzi do mnie i mówi „wydaje mi się, że się znamy ale nie mogę sobie przypomnieć skąd?”😊, a po zastanowieniu dodaje „a czy nie mieszkał Pan w domu studenckim (i tu pada jego nazwa)? Ja na to, że tak, a skąd Pan to wie? „Bo ja jestem kierownikiem tego akademika”. No i się wszystko wyjaśniło – znam tego faceta jeszcze z czasów studenckich, ale nie to jest w tym wszystkim najciekawsze. Najbardziej zaskakująca była dla mnie świadomość tego, że kiedyś w akademiku miałem okazje poznać się bliżej z kierownikiem i to niekoniecznie pozytywnie. Podczas organizowanej przeze mnie imprezy urodzinowej jeden z uczestników wybił drzwi w Sali, w której była impreza. To zdarzenie zaowocowało wezwaniem na dywanik do kierownika, który zakomunikował mi, że takie sytuacje skutkują wydaleniem z akademika…. Aby tak się nie stało musiałem gęsto się tłumaczyć, przepraszać i oczywiście wstawić nowe drzwi… A teraz proszę jaka zmiana – teraz ten facet jest na moim szkoleniu, na „dywaniku” u mnie😊
Najdłużej trwające szkolenie
Szkolenie z budowania zespołu dla dystrybutora produktów farmaceutycznych, było zakontraktowane standardowo na 2 dni po 8 godzin. Tak się złożyło, że uczestnicy tego szkolenia byli bardzo zaangażowani i ciekawi tematyki związanej z własnym rozwojem. A dla mnie był to niezwykły czas - byłem bardzo zafascynowany dzieleniem się swoimi doświadczeniami rozwojowymi i bardzo „nakręcony” na prowadzenie szkoleń. Pytania ludzi były jak miód na moje serce więc, po godzinie 18 poszliśmy na szybką kolacje i …. wróciliśmy na salę szkoleniową… Działo się… zrobiliśmy 200% normy. Zakończyliśmy szkolenie z rozsądku o 23.30, aby następnego dnia być w formie i ponownie stawić się na sali😊
Chcesz porozmawiać ze mną o współpracy w zakresie szkoleń, prelekcji czy innych zagadnień?
ZAPRASZAMY CIĘ DO KONKAKTU
Wybierz co chcesz teraz przeczytać
Zapoznaj się z informacjami o naszym portfolio szkoleniowym
Wybierz i zamów w naszym sklepie interesujące Cię szkolenie otwarte
Poznaj bliżej naszą firmę szkoleniową - jej wartości, koncepcje i filozofie działania
Poznaj opinie klientów na temat realizowanych przez nas szkoleń
Przeczytaj informacje o twórcy poligonów szkoleniowych i głównym szkoleniowcu
Przejrzyj odpowiedzi na pytania zadawane przez klientów i uczestników naszych szkoleń